HTML

Tetoválás projekt

2007.03.24. 12:15 | viccestrio | 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://viccestrio.blog.hu/api/trackback/id/tr2650384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szAbi 2007.03.25. 16:30:01

Héjj Báz! Ez nekem nem teccik. Legyen inkább a sopron címer színesben. A feliratok jók. Vagy a sopronis üvegről a piros tűztornyos projekt. Szerintem

Báz 2007.03.25. 22:11:43

étem. cak azt nézem hogy a sörös cimkén a torony teteje piros csak. egyébként ugyanaz a rajz van rajta mint itt,, ahpgy kivettem. ez a rajz egy photosoppal "butitott" terv. az eredetit is felrakom, aztan megprobalok meg javitani rajta. meg ki is szinezhetem, bár és feketében gondlotam. na alakiccsuk, aztan csak felkerül valahova. ;)
süti beállítások módosítása